Alla inlägg under augusti 2010

Av Sandra - 9 augusti 2010 13:07

Är de någon mer än jag som läser tidinigen Glamour??

Min kom ner i brevlådan idag :) oftast brukar jag inte läsa den sådär lus läsa den men idag var jag ju tvungen, det stod om Detox, en snabb detox kur. Det lockade mina ögon och mitt sinne.
Jag har förr gått på detox, gick ner 2 kg på en vecka och allt kändes toppen, tänkte detta ka ge mig ännu en ny inspiraion, men ack det bedrog mig lite eftersom det bara var så lite info om de. Så jag får ta fram min Detoxbok igen och försöka pua in det i vardagen,

Jag kan säga att jag har provat massor av dieter, pulver mm mm inget funkar men detoxen är bäde bra och nyttigt.
Så det är inget jag flummar runt med utan jag kan verkligen rekomendera detox!
Det är super bra :)

Nej nu ska jag ut med vovven en stund innan Maria kommer :)


Är de någon av er som provat att gå ner i vikt eller velat rensa kroppen?
Tell me your story

Av Sandra - 8 augusti 2010 20:38

Ja jag har ine riktigt känt att jag har orkat bloggat riktigt, men nu sjutton ska jag ta tag i det igen :)
Massor har hänt för mig som jag bara känner at jag vill släppa, jag orkar liksom inte.
Så nu lägger jag ner det i en påse och knyter den och slänger de.
Denna vecka som kommer är sist veckan innan min 1veckas semester. ska bli riktigt skönt :)
Massa planer för den veckan kan jag säga :) Träning,resor mm mm.

Så nu ska jag svulla denna kväll, ska springa till konsum å köpa chips, harblivit heeelt tokig på chips btw, så det ska bli den sista påsen innan jul. hahahaha!! får hoppas på att klara de :)
Sen ska jag säta mig ner och görra mitt träningsschema för veckan.. kommer snart igen :)

Av Sandra - 4 augusti 2010 11:38

:)
Hej hopp :)
Nu har jag åter igen skapat en ny blogg, en bloggsom jag hoppas får lite tråd i det hela.
Det som jag kommer skriva mest om är mitt liv, min vardag och vad som komma skall.
Men hoppas någon följer med mig på resan.

dax att gå till jobbet.
kram så länge :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards