Alla inlägg under augusti 2010

Av Sandra - 19 augusti 2010 21:38

  min nya tatuering :)

Av Sandra - 18 augusti 2010 21:31

Ja nu är det en vecka kvar tills jag ska till läkaren för att göra en röntgen av magen, det heter nått speciell men kom inte på det namnet nu.
Har påminnt min chef idag att jag ska dit, så nu är han förberedd igen att jag ska in på sjukhuset.
Ska börja min behandling på måndag morgon, så jag ska hämta ut mitt recept i morgon tänkte jag. :)
Ska ta första dosen mellan klockan 6.00-8.00 och det kan pågå i upp till 6timmar nämligen så jag måste ha tillgång till toalett, inte så lätt att ha de om man ska jobba, kan ju inte gå bort från kassan när man jobbar hur man vill heller så.

Av Sandra - 17 augusti 2010 23:29

nu är har jag äntligen kommit hem från luleå :)
har hunnit packa upp, fikat med Maria <3 och fått hem Tarzan..

Nu ska jag kolla på några avsnitt från Sjunde himlen sen sova :) Är gaaaaalet trötter, skriver mer i morgon :)

natti natt

Av Sandra - 12 augusti 2010 12:00

Jag är grymt hungrig nu.
Gick till Konsum för att jag ville ha grillad kycklig, men det fanns inte en enda jädrans grillade kyckligar, inte ens en liten vinge fanns.
Desperat sprang jag runt i butiken och försökte hitta något annat att äta, men kom inte på ett pip, så jag köpte mjölk,juice och en MER.
Så nu får jag koka ihop nått innan jag ska börja jobba.
Åååååh snart är de 24 timmar kvar tills jag ska åka till min lilla gulluge Jenny :)

allt är packat..nästan väntar på att de ska torka, har tvättat idag nämligen.
Dax å fixa maten :)

Vad ska ni göra i helgen?

Av Sandra - 11 augusti 2010 23:32

Ja jag vet att jag inte vet vad jag ska skriva om.
Men nu är det pålanering på gång faktiskt :)

Nästa vecka kommer bli den perfekta veckan på iallafall 3 veckor :) Det är nämligen dag för semester vecka :) ÄR otroligt glad över att jag ska få slappna av, sluta känna stress och bara få hänga.
Ska flyga på fredag och sen är inget mer planerat :) så skönt :)

Men men, nu planeringen.
Jo det jag skrev om tidigare om detox grejen :) jag ska ju ta tag i det, har köpt hem citron nu så nu ska de sättas fart :)

Nej dax att krypa ner i sängen och sova... nattinatt !!

 

Av Sandra - 11 augusti 2010 10:32

  Tarzan, du är välrdens mysigaste vovve, helt underbar :)

I morse så var han så himlans go :) han somnade brevid mig igår kväll, och när man vaknar ligger han tätt intill mig och ittar på en ger en en puss och sen lägger han sig i fotändan.
Så himlans mysig!! ^^,

Av Sandra - 9 augusti 2010 22:01

Ja nu ska jag krypa ner i sängen och sova, ska faan upp 04.00 för att börja jobbet 05.15 :) myyysigt!!



Natti natt!!


Av Sandra - 9 augusti 2010 19:20

Har ni hört detta band?
Pigghaj heter dom och kommer från min ort, grymt bra på covers tycker jag, kolla in dom :)



Ovido - Quiz & Flashcards