Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Sandra - 23 augusti 2010 20:08

Mellan klockan 17-18 skulle jag ta min andra dos, men denna gång hade min mor varit snäll och köpt citron till mig som jag kunde pressa ner i den äckliga sörjan jag skulle dricka (de smakar som väldigt gammalt saltvatten btw)


Men jag dricker och dricker å dricker massa måtidsdrycker och lite juice har jag fått i mig. Så nu sen på onsdag kommer jag aldrig mer att dricka måltidsdryck(speciellt inte svartvinbär hihihihi)

Fast min kropp säger inte så mycket förutom att magen ar svullen och jag börjar få lite huvudvärk (kan man få av medlet btw). Jag försöker dempa hungern med lite juice och tugga tuggummi (ger ännu mer svullnad i magen) men kan säga att min tarm är tömd, tycker jag iallafall.

Har ont i buken och känner mig spyfärdig, så det är ju inte så himlans kul.

I morse efter första dosen så mådde jag illa men somnade direkt efter att jag drack upp den så sov i två timmar till och det var ju hur skönt som helst ju :)


oj vad jag hoppar i mina berättelser.. inte med mening.

Men under dagen så har jag gått ut med hunden, dsprungit i trappor ja gjort de mesta för att hålla magen i gång men mest tagit det lugnt med min mor och hund.

Nu ska jag fortsätta kolla på Fångarna på fortet och sen ta en dusch och kolla på Disater Dates på MTV.

Natti natt

kram fråm min

Av Sandra - 23 augusti 2010 11:00

Åh vad jag längtar efter en heeelt underbar frukost, typ hotell frukost som man kan få välja av massor som finns på bordet :) gottigott


Men idag och de senaste dagarna har min frukost bestott av några glas vatten/juice/klardryck

jupp det är sant faktiskt.


Det är bara för att jag ska in till läkaren i morgon_((tisdag) och de ska gå igenom min mage så jag måste tömma tarmen helt enkelt. så till frukost blev de laxeringsmedel som smakar salt :(

samma sak till middag. usch :(

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards