Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Sandra - 24 augusti 2010 13:51

Jag vaknade tre gånger i natt och undrade varför mamma inte kom och väckte mig (sov hos dom inatt) för hon skulle ju köra mig till sjukhuset.

Till slut när klockan började närma sig runt 06 kom pappa in och sa hej då och lycka till.

Jag sa Tack och somnade om igen en liten stund.

Runt sju kom mamma in och sa att nu var jag tvungen att gå upp och jag skulle hinna duscha och ut med hunden på promenad innan vi åkte.

Runt 08 åkte vi mot Nkping, raka vägen till sjukhuset.
Väl på sjukhuset fick man vänta...å vänta.....å vänta...åååå vänta :(
Men när jag väl fick komma in så fick jag en sådan där vit rock på mig :/ hett hett hett!!!..... eller inte...

Men iallafall...

Väl in i undersöknings rummet så fick jag lägga mig rak lång på britsen och de började spruta n gas och grejer i magen.
De gjorde vad de skulle och det tog ca 1 timme.
Efter allt var klar gick jag och mamma och fikade :) lycklig att få i mig en liten smörgås och lite Pago juice.

Sen vart de raka vägen hem igen :)

Ut och gå med hunden och snart ska jag iväg till jobbet och jobba.. Får se hur de går :)
Men en slutsat var att allt gick bra :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards