Alla inlägg under januari 2011

Av Sandra - 31 januari 2011 20:44

December 2010


____________________



jANUARI 2011

___________________________________


 

Av Sandra - 26 januari 2011 22:34

shiit

vad tiden går fort.

var ju nyss december.

Men nu..... nu är de 30 dagar 12 timmar och 29 minuter kvar till start!!

Jag är grymt nervös, faktiskt skit nervös!!

Jag vet intevad jag ska ta mig till, det bara darrar i benen på mig, armarna känns som spagetti och ja, låten ska vi inte prata om hur dom känns.

Men i år ska jag slå min förra tid,

4 timmar tog  de då.

Men i år ska jag in på 3:30, ja det ska jag faktiskt, annars bryter jag ( har jag tänkt iallafall men får se då)

ska köpa mig en typ av pulsklocka tror jag, iallafall en klocka med tidtagarur på, så en pulsklocka är ju lite onödigt,men iallafall.

Får se ;)

tänk

30 dagar kvar tills starten går


TJEJVASAN 2011 här kommer jag ;)

Av Sandra - 26 januari 2011 22:29

HEMLÄNGTAN:



Jag har en evig längtat till mitt hem, till dit jag verkligen hör hemma.

Men hur ska jag gå tillväga?

massa papper måste skrivas

massa sökning måste göras

fast på ett sätt så behöver jagbara gå i 15 min så är jag i målet trygg.

Men inget slår en längtan att få se mitt hem.

my way, my life, my home

my destiny

Av Sandra - 16 januari 2011 19:31

   


Finns ingen som förstår

ingen vill förstå

Jag trodde jag hade de bra

men nej.

Jag trodde vänner var för evigt

Att de alltid skulle stötta

lyfta upp en när man är nere

men ack

Men,

Tur att du finns

att du förstår mig

och ser mig som ingen annan gör

Du är allt jag har.

att du finns vid min sida är det bästa

i ur och skur

Glöm adlrig att jag älskar dig mest

Av Sandra - 16 januari 2011 18:12

woooohooo

säger jag bara!!


Jag har gått ner 7cm i midjan på typ 1 månad :)

__________________________________________________


Jag har varit otroligt dålig på uppdatering denna vecka. ber om ursäkt men har försökt att följa mitt schema jag har, jobb och träning, och det har sett ut såhär

Måndag: Ledig från jobb - Träning blev 14km skidor + 1 timme spinning

Tisag: jobb 5-14 sen ut på skidor 14 km vila

Onsdag: jobb 14.30 och tvättardag

Torsdag spinning 11-12 Body power 12-13 jobb 14.30-20.30

Fredag: jobb 5-14 skidor 14 km

Lördag: skulle vara ledig men fick lov att hoppa in, sjuk personal

Söndag: Myser runt i min one Piece dräkt och mys med Tazzi :)


Näste vecka blir ungefär samma, men mer jobb, ska jobba lite extra på annan ort nämligen,


Men det ska gå de med :) kanoners!!


Av Sandra - 11 januari 2011 14:22

Okej, de alla tänker på är att man vill förändra sitt utseende genom att gå ner i vikt!

Visst jag är med på de jag med, men jag vill träna mig ner.

sen den 6 december så har jag gått ner 4kg och menr ska det bli.

Men nu tänker jag inte mer på vad jag äter, utan på hur mycket jag tränar.

Jag tränar just nu inte bara för tränandets skulle utan för att jag ska köra tjejvasan i februari!!

WOOOOHOOO!!! xD

Appropå de så ska jag ut i spåret nu :) hörs senare :)

Av Sandra - 10 januari 2011 20:20

Japp idag vart de en bra start!!

Blev längdskidor på ca 7km, så jag åkte två varv så de blev 14km

sen vart de besök av lille Måns och lite fotografering i skog och mark.

17.00 blev de att bege mig till gymmet för 1 timmes spinnig :)

Skönt skönt!!


Så nu är jag lite möör i min kropp, så ska gå upp och lämna tarzan hos min mor sen blir de hem och sova!!! grym,t trött!


hoppas eran dag varit bra :)

Av Sandra - 10 januari 2011 09:54

SHIIIIIT säger jag bara!!

Är grymt nervös och jag vet inte ritkigt på viket ben jag ska stå på, har känt att jag har varit otroligt dålig på att träna skidor, men vet att jag har de lite i mig, men de jag ångrar är att skidorna har varit hela vintern i stugan och att mor och far ej tagit hem dom till mig. Visst får väl skylla lite på mig själv, men jag har inte haft möjlighet att åka upp och hämta dom själv direkt, jobbet har varit en stor del denna vinter, och bilkörning (håller på med körkortet)

Men nu jävlar har jag planera in till 3 dagar innan start hur jag ska träna, och får absolut inte göra någon avstickare!!!

spinning, skidor,bodypower, promenader ALLT!!!

fatta 47 dagar kvar :S lite panik har man


Men jag ska slå förra årets tid jag fick 4tim 01min 58 sek!! satsat på en 30 min tidigare, så vi får se!!! allt kan gå!! jag har ju mitt mål iallafall :)

Nu ska jag bara skaffa mig en klocka med tidtagarur :)


Nej byta och och fixa skidorna :) nu bär de av på nästan 8kilometers skidträning :) (eller om mjag tar två var, får se)

Ovido - Quiz & Flashcards