Alla inlägg under januari 2011

Av Sandra - 9 januari 2011 22:16

Fredag så spenderade jag 8timmar på jobbet sen nästan 4 timmar på riskettan, så drygt de var men visst det är ju värt att gå, ska man ha sitt kort så ska man,

Men kan säga att jag höll verkligen på att somna ordentligt, var grymt trött och helt ja jag vet inte, men efter att jag hade gått upp 04.15 och sen jobbat till 12.45 sen slänga in mig i tåget för att ha föreläsning (läs kurs) från 14.00- 17.30 och sen springa till tåget för att komma hem, landa hemma 18.40 slänga i mig mat sen somnade jag 19.50 och sov fram till 04.15 lördag morgon, gick upp runt sju för att göra mig iordning för att jag skulle på dop.

oj oj oj vad hektiskt det blev.


Tog bussen 08.39  till vagnhärad, väl där fick jag inte tag på vicki direkt så jag fick gå fram och tillbaka till bilisten eftersom att de inte fanns någon vänthall man kunde sätta sig i och läsa så gick jag till bilisten som sagt och gick runt där i typ tio min (hon i kassan måste tyckt att jag var skum eller snattare eller nått) så köpte jag en tidning. 9.35 fick jag svar från vicki att jag kunde komma till dom, men skrev som de va... att jag hae varit i byn i 35min och att jag är en bra bit ifrån henne nu (var i centrum) så hon sa att jag kunde gå upp till kyrkan för att hjälpa hennes käre mor med att lägga upp kakor mm.

Så det gjorde jag.

Väl där så fick jag träffa heeeeeela familjen Lundgren =) mycket trevligt faktiskt :) vi har ju några år på nacken tillsammans, vi har alltid stått nära, brukar va så här, för vi bodde grannar nästan hela livet, eller ja i allafall i typ 20 år :)

Så det var kul, snacka med dom och sen vart de att vicki och Kristoffer kom :) och lille söta månsen <3

Iväg upp till kyrka för att få måns att döpas :) hur fin som helst var han :) gullungen :)

Efter dopet så körde vicki hem mig, otroligt snällt :)

Och då var de middag planerad med föräldrarna :) gjorde en ny köttfärspaj och vi satt och mumsade, tog med min älskling hem och sen så myste vi lite och kolla på film tills han typ vände mig ryggen och gick och lade sig i sin bädd....mysigt med hundar :P

Idag så har jag jobbat, gick hur bra som helt :) kände mig pigg, men kunderna sa att jag såg lite död ut, visst kände mig inte dirket utvildad, vem vet kanske behöver 10 timmars sömn... hiihihi

men som sagt de gick hur bra som helst att jobba, väl hemma så kolla jag lite tv sen upp och hämta min älskling igen,

Så nu sitter vi här i soffa, han i sin och jag i min :) vilket radar påar vi är alltså:)

Vi han tillochmed en fika och promenad med Min Ängel Maria <3 Tack gumman!!

Så nu blir de lite tv sen sova :)

Ska ut på skidopr i morgon är de tänkt :)


Natti!! heejpaa

Av Sandra - 8 januari 2011 21:17



Du gör mitt liv värt att leva

du lyfter mig när jag fallit

du ger mig glädje och hopp

Du!

Finns ingen som får mig så lycklig, så glad, hoppfull, glädjerik!



allt för att du är du och att du är en glädjespridare

Alla borde ha en sådan som dig

<3




Av Sandra - 6 januari 2011 10:21

Jag kan också säga ifrån

på mitt sätt!

så jag slänger upp kardan

spretar ut mina klor

och fräsher till


Av Sandra - 5 januari 2011 13:44

Jag drömde om dig i natt, du som bara tog mitt hjärta och lämnade de tillbaa i tusen bitar.



Av Sandra - 4 januari 2011 23:28

"lita på mig"

Sa du med bestämd ton

"jag lovar, jag ska inte svika dig"


Det sa du innan du började snoka och fick reda på hur jag egentligen mår,

Då väde du på klacken och gick din väg..


Av Sandra - 3 januari 2011 17:32

Jag bär en mask som ingen ser

den byggs upp mer och mer.

Ingen ser

Ingen hör


Masken jag bär

är skalet av den jag vill vara

glad

positiv

lycklig


Men när jag väl kliver innanför mig dörr

tar jag ett djupt andetag,

plockar bort skalet

sätter mig i soffan

kramar om mina ben

och kollar i det tomma intet.

Av Sandra - 3 januari 2011 10:03

 

Vi grillade fläskfile på nyårsafton :)

Av Sandra - 2 januari 2011 23:42

Japp nu är jag hemma efter lite om och men.

Men dax för att sova, ska upp skiiit tidigt imorgon. natti natt

Ovido - Quiz & Flashcards