Alla inlägg under oktober 2010

Av Sandra - 31 oktober 2010 07:54

Det var vi

du och jag

Vi lovade att alltid finnas brevid varandra,

finnas vid varandras sida

vad som än händer.


-men vad hände

vem gav vem ryggen?

jag fanns för dig varje dag hela tiden, medans du gav mig ryggen.

Du var den som svek mig.


Du var mitt allt på jorden

Du var min kärlek.

Dig ville jag leva med

Men ack

Nu står man här 3 år senare och känner hur den speciella platsen i mitt hjärta för dig mer och mer försvinner

Men dock kan jag ej förneka att jag hade/har den bokad för dig fortfarande.


_____________________________________________

Face the true and give the fact

Av Sandra - 30 oktober 2010 19:41

 

my life sucks without you :'(

Av Sandra - 28 oktober 2010 22:25

Som varje torsdag så blir det en kaotisk morgon/förmiddag eftersom att jag har gymträning 11-13 så blir de lite tight med att hinna med allt.

En vanlig torsdag ser ut så här.


08.30 vaknar, ligger och drar mig 30-45 minuter, busar lite med Tarzan

09 eller ja ca 09.15 går upp och gör frukost till mig och Tazz

09.45 går ut med Tazz på ca 45 minuters promenad

10.30 byta om, vara klar (denna tid brukar jag gå till gymmet)  annars får kommer min skjuss 10.50

11.oo är de spinning 60 min

12.oo är de Body power.

13.15 ca, då går jag/åker från jobbet (åker de dagar jag får skjuss)

13.35 (om jag går dvs) hemma, duscha ut med Tarzan göra lunch.

14.25 gå till jobbet. (4 min max att gå)


men som vanligt så är jag en mästare på att komma sen till jobbet fast att jag bor så näre :/ ååh känns så dumt och fel, konstigt mm.

Men jag försöker kämpa med de varje torsdag, oftast då jag är som senast :(

men en mästare är väl alltid en mästare antar jag ;)


Har ni någon dag i vekan då allt känns som mest jobbigast/stressigast ??

Av Sandra - 27 oktober 2010 23:30

               






  Du gör mig knäsvag ^^,

Av Sandra - 27 oktober 2010 12:49

(skenbart även automaktisk )


Vaknade 10.30

var helt otroligt, seg, men endå så otroligt pigg, gick ut med hunden satt igång en tvättmaskin åt en knäckemacka och tog en dusch.

Nu blir det att gå och handla snart.

Senare är de jobb som väntar mig, 6t timmars arbete :/

skulle ha ringt läkaren idag med, men frågan är ju om jag orkar med de, eller om jag ska ta det i morgon istället, men måste ju prata med honom eftersom att jag får så himla ont i magen när jag tränar :/ vet inte vart de kommer ifrån :/

nej nu iväg och handla sen göra mat å sen....


allt går automatiskt, eller är de mer på rutin??


Av Sandra - 26 oktober 2010 22:40

Av Sandra - 25 oktober 2010 20:49

Åren går och vi med dom,

det är väl så man säger eller?


Idag för 28 år sen fanns inte jag riktigt vid din sida,

men du fick snart reda på att du skulle få finnas vid min sida.

Det gjorde du,

du tog hand om mig, stötte mig, bråka med mig, tyckte om mig och tog hand om mig,

käre bror

Nu har åren gått och vi med dom, du är hela 28 år idag min älskade storebror

Och varje år jag fått ha dig vid min sida är jag dig evigt tacksam,

fast vi bråkar

kivas

retas

så finns vi vid varandras sida.

det lilla frö du var har växt och blivit en underbar person


Grattis på födelsedagen Bror, jag älskar dig av hela mitt hjärta

Av Sandra - 24 oktober 2010 13:53

would you do it??


Ovido - Quiz & Flashcards