Alla inlägg under oktober 2010

Av Sandra - 24 oktober 2010 13:17

Igår firade vi min vän som fyllde 25:) överraskningsfest vart de och rätt lyckat faktiskt:)

Men efter denna helg så blirdetnog inge mera festande för mig. För jag ska kämpa med min vikt, ännu mera nu. För går jag inte ner 5 kilo till snart så kan jag inte åka skidor i februari. och de suger ju verkligen faktiskt.


menmen, det är måndagens problem.. hahahahaha!!!



Zeee Ya

Av Sandra - 22 oktober 2010 15:23

Vet inte om någon är lika lycklig som jag är just nu när snön fallit :) jag belv så grymt lycklig när jag gick upp04.22 för att vakna till innan jag skulle till jobbet 05. Kollade ut  gick på en liten promenad i den nya fina snön som hade kommit. Jag var lycklig.


så jag   snööö


Av Sandra - 21 oktober 2010 21:22

Idag vrider jag lite på dagens ord till ordet Ramla..... med en uderbar låt med en uderbar artist som jag ska se i november :)



Av Sandra - 20 oktober 2010 22:31

Tänkte på dig idag

på allt vi gjorde

allt vi sa till varandra

Allt var så underbart, men varför blev det som de blev?


Jag kan fortfarande inte släppa dig ur mina tankar, det går verkligen inte att få dig ur mitt sinne

Jag har gjort allt för att kunna förtränga

allt för att kunna stå upp igen

Men ramlar lika lätt.


Saknaden är stor, men varför ska man sakna när man kan få?

Av Sandra - 20 oktober 2010 10:39

Solen skiner, fåglar letar mat

Saknaden efter dig är svår


Jag går långs med vägen mellan träden, flygande fåglar

och hoppande grodor framför ens fötter

Skogen lyser upp i alla färger som hösten kar erbjuda

rött som lingon, blått som blåbär

gult som svamp


Men inget skiner upp min dag, lika mycket som du skulle göra om du gick brevid mig


Av Sandra - 18 oktober 2010 09:18

Jag hade skjussat en kompis till södertälje, sen tog jag vägen hem men åkte bort mot typ någon grusväg. Skulle kolla nått.

Då ringer telen, kommer några mötande bilar men jag klarar mig.

"hallå"

"hej, vad gör du?"

"jag är ute och kör bil, var det något speciellt?"

"kan du komma och hämta mig? "

"jag var precis på väg ut till dig för att hälsa på :) kommer snart"

KLICK!!!!
Då från ingenstans så dyker de upp fler mötande, jag fixar dom de (notara att de är i mörker på en smal grusväg)

MEn de som orsakade att jag hamnade på huvudet var en bil som kom från vänster och svängde rakt ut mot mig, jag fick lov att köra av vägen, upp på en kulle, där detblev en grov backe så jag voltade, när jag vaknade upp i bilen så fanns inga bilarkvar, ingen stannade till och hjälpte mig.

Jag kunde klättra ur och gå bort mot nått hus där 2 40 taggare boddee och de hjälpte mig upp med bilen, de skjussade hem mig, och sen till sjukan..

________________________________

Då vaknade jag upp urt min dröm, hade grymt ont i ryggen  (har fortfarande)

men en gråga, vad vill detta säga mig??

att jag kommer misslyckas? jatt jag kommer råk ut för en olycka?

måste ju vara förberedd

Av Sandra - 13 oktober 2010 21:02

13 dagar har gått och nu börjar allt stabilicera sig, allt känns lättare och nu ska jag ta tag i min vikt igen.

Visst har sagt de endel gånger förut men nu har jag tagit tag i mitt snusande, jag har varit nikotinfri i 13 dagar och det är jag så stolt över mig själv för :)

Pågrund av att jag slutat snusa så har mitt tugg behov öka (eller hur man ska kalla de).

Jag har haft behov att äta på nått, tuggummi har inte funkat så bra kan jag säga.

iallafall, så nu har jag blivit mer stabil med mitt nikotinberoende så nu kan jag ta tag i allt igen, på ALLVAR!!!!


hm, vet inte riktigt om de kan ha nått samband med min smärta i magen direkt, väntar på svar från min läkare om jag ska bli inskickad, eller rättare sagt när jag ska bli inskickad igen och fixa magen..... svårt de där...... hmm undra om de kan vara något allvarligt :/


nej nu blir det att bädda upp sängen :) shiing shoong :)

Ovido - Quiz & Flashcards