Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

Ansökan om att vara med i Biggest Looser

Av Sandra - 13 maj 2011 10:38

Ja lätt att jag skulle vilja vara med där.

Faktiskt. allt man behöver göra är att

fylla i detta.


Namn:
Ålder:
Längd:
Vikt:
Födelseår:
Adress:
Postnummer och ort:
Telefonnummer, hem:
Telefonnummer, mobil:
Mejladress:
En bild på dig själv, dock inte större än 500k!


Kan bli kanon, men jag kommer ju inte få vara med, garanterat...

hahahahahhahahaha

oooaaah!!!


Men vem skulle inte vilja få vara på gymmet 4timmar om inte mer varje dag :) köra utmaningar, träffa annat folk och bara få bli "ompysslad" och bli upplärd.

Jag skulle kunna dö för att få denna chans, jag erkänner jag har mage, stolt på ett sett men endå vill man ha bort typ tio kilo :)

vem vill inte de :P


Min karl tycker inte jag borde söka, men han kanske bara säger de för att vara snäll, vad vet jag.... men men

Allt är värt ett försök.!!!





 
 
Jenny - AnAngelGirl

Jenny - AnAngelGirl

13 maj 2011 13:00

Varför inte söka? Jag tycker att du ska köra på.. Kan ju inte bli värre än ett "Tack för din ansökan men du kom inte med detta år". Kör hårt gumman! Kraam<3

http://anangelgirl.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 8 juni 2011 14:11

Det inlägg som jag la upp tidigare, de skrev jag för ca 3 år sen om inte mer. Hittade de på en gammal blogg jag har/hade.   Men välvalda ord redan då, som i den sits man sitter i nu.   Jag har massa tankar och funderingar, får onda även goda ...

Av Sandra - 8 juni 2011 10:14

 "så bor man ihop borde man ju se det som ett förhållande man velat satsa på? Inget förhållande är mindre värdt än något annat, men bor man ihop har känns de så himla seriöst att man inte borde slänga bort det med att gå bakom ryggen på sin sambo? Ja...

Av Sandra - 6 juni 2011 22:04

Maknad, jobb, flytt mm mm   ja helgen har varit fullspäckad totalt faktiskt.  fredag firade vi Emelie, andreas syster som fyllde 21 :) on fick massa kosaker av oss :) sov kvar där sen tog vi bilen lördag morgon för att åka hit och gå på marknad...

Av Sandra - 1 juni 2011 13:01

jag kan inte fatta. 12 april klarade jag körprovet till bil...... och nu har de snart gått 2 hela månader och teorin gnager i mig :'( Blir så arg på mig själv, blir arg på hela skiten, blir ledsen på mig själv och ja just nu hatar jag allt som ko...

Av Sandra - 30 maj 2011 16:11

  Min älskade Tazzi-Bazzi Boy   Min älskade pojke du är mitt allt på jorden ...

Ovido - Quiz & Flashcards