Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Sandra - 20 maj 2011 22:56

Vi kom typ hem runt 18

då gick vi igenom lite grejer sen så bestämde vi oss att ta och äta lite, så ett besök till Valle och Vita Villan för lite krubb :)

en kebabsallad till mig och en grekisk till Jenny :) mums sa vi och kollade på filmen "Remeber Me"

otroligt bra film faktiskt, rolig, sanning och lite hemsk men otroligt bra. Tyckte jag iallafall :) fällde en och en annan tår faktiskt, vet inte varför men de blev så.


Nu sitter vi och myser lite kollar musik och snackar...


ÄR så otroligt glad att min vän är här<3 massa mys, snack och pepp <3

Av Sandra - 20 maj 2011 14:57

ååh vet att jag lovade ett videoinlägg, men får skjuta lite på de när jag tyvärr inte hittade sladden till min kamera ju :( men men får försöka fixa så fort som möjligt.

Så håll ut :p


Just nu sitter jag i bilen på Älsklingens jobb :) Skulle ta mig ut till arlanda men blev alldelles för dyrt för mig att åka dit för att sen åka hem igen, plus att min plånbok skriker EEEEEMTYYY!!

Så det blir/blev en snabbvisit till Älsklingen innan Jenny landar <3

Ett år sen vi sågs, eller ja de var augusti förra året 9månader blir de då, sen vi sågs, och innan de så vart de typ 6-7 år sen jag var i kalix sist med min mor och min moster. 

Så detta ska bli extremt kul :) älskade Sess<3


Så iochmed att Jenny kommer så ska vi ha fredag och lördag för oss själva :) Självklart med Tazzi med, men Andreas har sin final i bowling ikväll och grabbarna i morgon... typ.. mm.. så på söndag ska det bli middag med mys :)


oj oj oj börjar bli lite nervös för att träffa jENNY, alltså pirr i magen, glad som sjutton är jag :) min lilla snärta :)

_________


Nej nu måste jag börja röra mig..

höres ;)

Ovido - Quiz & Flashcards