Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Sandra - 4 maj 2011 20:38



Finner inte ord, allt känns så tomt, ingen som spontan ringer och säger ska vi ses, kan du.... eller vill du ta en fika eller promenad med hundarna...
En vecka har gått men känns som evighet
Saknaden är stooooooooooor ska ni veta <3





Lånade denna bild från hennes blogg...

Av Sandra - 4 maj 2011 11:52

Sitter och kollar på en film grej jag spanat in på min väns blogg.

Otroligt vad grymt gjort, oroligt värdefullt för alla, alla som en gång mobbat, blivit mobbade, varit utanför, är utanför mm

Se detta, sjukt bra gjort.

Visa i skolan, hemma för vänner, se den själva!!

grymt bra.

Här är del 1

http://youtu.be/3PLj3tXXMMc

Av Sandra - 4 maj 2011 06:37

Igår sade jag till min käraste att han skulle väcka mig i god tid så vi kunde ligga och mysa lite eftersom att han nu officiellt lämnar mig (tills fredag.


Jag ogillar att vara borta från den jag tycker om OGILLAR!!!!

Men visst det är nyttigt det är de. och vi komer uppskatta helgen mycket mer när vi varit ifrån varandra. Men iallafall så känns de. Hur sjukt kommer de inte kännas ikväll då när jag vet att han inte alls kommer komma till mig :(

Aja som sagt det är bara några dagar och jag jobbar ju så det ordnar nog upp sig, men det känns alltid tungt i början.


Nu ska jag gå tillbaka till tvättstugan

(får passa på när karln inte är hemma och tvätta)

Sen blir de att klä på sig och ta och gå ut med Tarzan :) planerade in en långpromenad men får se, det blåser ju sjukt kallt plus snöblandat regn så..... vi får se hur de blir :) men en promenad iallafall.


________________________________________________________________________

 

Du och jag Älskling, vi mot världen     

Ovido - Quiz & Flashcards