Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

ääh det är ju bara en vanlig torsdag..

Av Sandra - 28 oktober 2010 22:25

Som varje torsdag så blir det en kaotisk morgon/förmiddag eftersom att jag har gymträning 11-13 så blir de lite tight med att hinna med allt.

En vanlig torsdag ser ut så här.


08.30 vaknar, ligger och drar mig 30-45 minuter, busar lite med Tarzan

09 eller ja ca 09.15 går upp och gör frukost till mig och Tazz

09.45 går ut med Tazz på ca 45 minuters promenad

10.30 byta om, vara klar (denna tid brukar jag gå till gymmet)  annars får kommer min skjuss 10.50

11.oo är de spinning 60 min

12.oo är de Body power.

13.15 ca, då går jag/åker från jobbet (åker de dagar jag får skjuss)

13.35 (om jag går dvs) hemma, duscha ut med Tarzan göra lunch.

14.25 gå till jobbet. (4 min max att gå)


men som vanligt så är jag en mästare på att komma sen till jobbet fast att jag bor så näre :/ ååh känns så dumt och fel, konstigt mm.

Men jag försöker kämpa med de varje torsdag, oftast då jag är som senast :(

men en mästare är väl alltid en mästare antar jag ;)


Har ni någon dag i vekan då allt känns som mest jobbigast/stressigast ??

 
 
sara

sara

29 oktober 2010 00:39

är du body bilder eller fitness?

http://dontworrybehappy.bloggplatsen.se

Sandra

29 oktober 2010 09:00

Jag är bara en jag-håller-igång-så-mycket-jag-kan!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 8 juni 2011 14:11

Det inlägg som jag la upp tidigare, de skrev jag för ca 3 år sen om inte mer. Hittade de på en gammal blogg jag har/hade.   Men välvalda ord redan då, som i den sits man sitter i nu.   Jag har massa tankar och funderingar, får onda även goda ...

Av Sandra - 8 juni 2011 10:14

 "så bor man ihop borde man ju se det som ett förhållande man velat satsa på? Inget förhållande är mindre värdt än något annat, men bor man ihop har känns de så himla seriöst att man inte borde slänga bort det med att gå bakom ryggen på sin sambo? Ja...

Av Sandra - 6 juni 2011 22:04

Maknad, jobb, flytt mm mm   ja helgen har varit fullspäckad totalt faktiskt.  fredag firade vi Emelie, andreas syster som fyllde 21 :) on fick massa kosaker av oss :) sov kvar där sen tog vi bilen lördag morgon för att åka hit och gå på marknad...

Av Sandra - 1 juni 2011 13:01

jag kan inte fatta. 12 april klarade jag körprovet till bil...... och nu har de snart gått 2 hela månader och teorin gnager i mig :'( Blir så arg på mig själv, blir arg på hela skiten, blir ledsen på mig själv och ja just nu hatar jag allt som ko...

Av Sandra - 30 maj 2011 16:11

  Min älskade Tazzi-Bazzi Boy   Min älskade pojke du är mitt allt på jorden ...

Ovido - Quiz & Flashcards