Alla inlägg under januari 2011

Av Sandra - 1 januari 2011 21:39

Nytt år, nya möjligheter

eller hur säger man?


Jo nu ligger jag inne i min lilla stuga även kallad lillstugan.

Massa saker faller mig tillbaka i tiden när jag ligger här.

Speciellt vid nyårsafton.

Minns en nyårsafton så väl här uppe, det var 06/07

T var med här uppe, ja T som var min dåvarande pojkvän (nej jag har ingen nu).

Vi firade nyår vid värdshuset som ligger här, typ 2 km från våran stuga. Massa fyverkerier och otroligt mysigt var de :) Träffade även då en gammal skolkamrat även kallad mitt fadderbarn :)

Iallafal tillbaka till T

Vi hade det jättemysigt han och jag, vi hade åkt skidor och haft de jättemysigt här :) Klart man tänker tillbaka lite, så när jag lade mig natten som var så kom lite tårar.

Sorgligt men sant, varför gråta för spilld mjälk när de finns mer att köpa i affären liksom, men iallafall.

Denna person har betytt så otroligt mycket för mig de år vi var tillsammans ca2år var vi tillsammans och bodde ihop.

Och varför jag fortfarande kan prata om de är för att jag fortfarande inte vet vad som hände plus att vi har förlorat våran kontakt.

4år har gått och jag lärde mig leva med de, men de neggativa med minnen är att de ploppar upp när man minst vill eller minst har ork för de, även fast de är fina minnen. Men iallafall.


Okej jag erkänner jag är en sådan som håller fast vid minnen, varför ska man inte göra de? minnen är fina att bära med sig, vad de ännu är eller orsak.


Så detta år hoppas jag blir ett år att minnas, med mycket framför mig och så jag kan skapa nya vackra minnen.

Så nu börjar jag med att packa det sista, för i morgon blir de hemfärd :) hem till min lilla lya och till mina vänner.

puss på er!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards