Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

47 DAGAR KVAR!!!

Av Sandra - 10 januari 2011 09:54

SHIIIIIT säger jag bara!!

Är grymt nervös och jag vet inte ritkigt på viket ben jag ska stå på, har känt att jag har varit otroligt dålig på att träna skidor, men vet att jag har de lite i mig, men de jag ångrar är att skidorna har varit hela vintern i stugan och att mor och far ej tagit hem dom till mig. Visst får väl skylla lite på mig själv, men jag har inte haft möjlighet att åka upp och hämta dom själv direkt, jobbet har varit en stor del denna vinter, och bilkörning (håller på med körkortet)

Men nu jävlar har jag planera in till 3 dagar innan start hur jag ska träna, och får absolut inte göra någon avstickare!!!

spinning, skidor,bodypower, promenader ALLT!!!

fatta 47 dagar kvar :S lite panik har man


Men jag ska slå förra årets tid jag fick 4tim 01min 58 sek!! satsat på en 30 min tidigare, så vi får se!!! allt kan gå!! jag har ju mitt mål iallafall :)

Nu ska jag bara skaffa mig en klocka med tidtagarur :)


Nej byta och och fixa skidorna :) nu bär de av på nästan 8kilometers skidträning :) (eller om mjag tar två var, får se)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 8 juni 2011 14:11

Det inlägg som jag la upp tidigare, de skrev jag för ca 3 år sen om inte mer. Hittade de på en gammal blogg jag har/hade.   Men välvalda ord redan då, som i den sits man sitter i nu.   Jag har massa tankar och funderingar, får onda även goda ...

Av Sandra - 8 juni 2011 10:14

 "så bor man ihop borde man ju se det som ett förhållande man velat satsa på? Inget förhållande är mindre värdt än något annat, men bor man ihop har känns de så himla seriöst att man inte borde slänga bort det med att gå bakom ryggen på sin sambo? Ja...

Av Sandra - 6 juni 2011 22:04

Maknad, jobb, flytt mm mm   ja helgen har varit fullspäckad totalt faktiskt.  fredag firade vi Emelie, andreas syster som fyllde 21 :) on fick massa kosaker av oss :) sov kvar där sen tog vi bilen lördag morgon för att åka hit och gå på marknad...

Av Sandra - 1 juni 2011 13:01

jag kan inte fatta. 12 april klarade jag körprovet till bil...... och nu har de snart gått 2 hela månader och teorin gnager i mig :'( Blir så arg på mig själv, blir arg på hela skiten, blir ledsen på mig själv och ja just nu hatar jag allt som ko...

Av Sandra - 30 maj 2011 16:11

  Min älskade Tazzi-Bazzi Boy   Min älskade pojke du är mitt allt på jorden ...

Ovido - Quiz & Flashcards