Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Sandra - 19 augusti 2010 23:07

Seriöst, jag orkar faktiskt inte mera.



Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, för vad jag än gör så blir det bara fel fel fel fel.
Visst jag kan hitta nått sätt att övervinna det jag inte orkar med, men när man har gjort allt de och det inte händer något, vad ska man ta sig till då?

Jag orkar inte bli sviken mer, pallar inte det.
För varje person som kommer in i mitt liv gör mig sårad och besviken (menar de andra könet) och gör så jag känner mig meningslös, ensam och heeeelt övergiven.
Sårandet gör mig svag, svagare än något annat som finns.
Jag behöver kärlek precis som varenda människa på denna jord behöver, men vem kan ge mig?

Det är frågan...



Av Sandra - 19 augusti 2010 21:38

  min nya tatuering :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards