Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Sandra - 20 augusti 2010 14:18



Säger bara en sak, jag är helt förälskad i denna låttext, hörde denna när jag var liten(eller ja yngre som de flestaskulle säga). Äkta mys låt, eller vad tycker ni??

Av Sandra - 20 augusti 2010 13:43

De sägs ju att man man ska ladda varje morgon för att vara en ny människa, eller kanske inte ordagrant men ni fattar kanske :)

Jag trodde att efter mitt lilla vredes utbrott igår kväll så skulle jag må bättre idag, men inte då.


Minns för 1 månad sen så vaknade jag lycklig de flesta mornar, myste med frukost hade på musik och blev lyckligt glad på allt som var i min närhet.
Så nu undrar jag vart den känslan har tagit vägen, kan de bara försvinna sådär? och varför gör den de?
Är det för att jag mist tryggheten i mig själv? eller den person som gav mig tryggheten?
Blir förvirrad.


Nej nu ska jag pussa på Tarzan, han gör mig iallafall glad :) min myspojke :)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards