Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Sandra - 31 augusti 2010 22:06

Igår vart de faktiskt en promenad med Tazzi <3 en 40 min rask promenad, skönt att han är äldre och verkligen inte ska stanna över allt...och skvätta var 5 meter.

Men idag blev det gymmet 1 timmes styrka, körde ben, axlar bröst.

I morgon blir det nog nått på förmiddagen om jag vaknar i lagom tid, är sjukt trött nämligen.



Har blivit det mer och mer, vet inte varför, och äta kan jag med som sjutton, jämt hungrig..(vad är det för feeeeel på mig?)

Aja sak samma

________________________

Idag såg min dag ut såhär

Jobba: 5.15-13

Kloklippning på Tazzi : 14.00

Gymmet 14.30 (i timmes träning)
Hemma 16.30

somnade till, vaknade 17.35

18.00 hundkurs (ca 1 timme men höll på till 19.45, plus att det var lite jobbigt med den hunden som satt och gjorde oljud hela tiden)

Upp lämna tarzan sen iväg till jobbet

20.10 till 21,45 Inventering på jobbet


nu hemma och har precis ätit lite kräm m mjölk och en smörgås, tänkte göra toast mackor för att vara lite elak mot mig själv.

Nej nu blir det att krypa ner i sängen, kolla på Sjunde himmlen och sova lite, som sagt sjukt trött :/

Hur har er dag varit? :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards