Alla inlägg under mars 2011

Av Sandra - 15 mars 2011 18:03

.. JAG TROR JAG ÄR KÄR!!!


<3

Av Sandra - 12 mars 2011 14:27

Ser den stora blå skylten Trångsund


Allt snurrade som en roulette i mitt huvud, minnen, blickar, känslan över huvudtaget.
Kände som jag ville spy, känns fortfarande som de.
Åkte förbi hans lägenhet, kollade upp och inom mig skrek min själ.Spring

Jag tittat på A och ville ha en lugnade blick tillbaka, jag sökte blicken, men fick inget gensvar.
Fortsatte och gå vidare i hans fotspår. men kunde inte släppa tanken att jag jag kände så igen mig, kalla kårar  kröp genom min kropp och jag ville bara gråta. Tanken att möta honom när man går här utanför skrämmer mig lite, hur skulle jag reagera? hur skulle man göra? vända och gå tillbaka eller möta det som en gång krossa en totalt och sen gav en ryggen?

Skulle man le och se glad och lycklig ut ? när båda vet vad som verkligen har hänt.

Jag vill verkligen inte tänka på de, men vad ska man göra när de ploppar upp i en.

Ska jag gå här och vara rädd? vara ovis om att jag kan stöta ihop med han och hans nya brud?

Egentligen bryr jag mig inte, men det känns, speciellt när man inte fått en förklaring till varför saker sker.


Magen värker och jag vill egentligen bara krypa upp och känna mig lite och ovis.

Ja, visst jag saknar J, den J jag träffade då, men idag så blir jag rädd när jag tänker på honom, på de vi hade och på de som skett.


Jag vill inte tänka, ska inte tänka, ska koppla bort. ska ge mig faan på att jag kan vara här hos A utan att J ska dyka upp, gör han de så vet ju han vad han har gått miste om.

A- tack för igår i natt, i morse. hoppas på fler tillfällen <3


nej nu måste jag spy




Av Sandra - 9 mars 2011 22:32

Min Älskade Ängel berättade en sak för mig idag.

Hon berätta att hon var Gravid :) är så himlans glad för hennes skull och hennes killes skull :) kärlek till dom     


Men hon hade planerat middag och sånt för att berätta för mig, men så var de nån som öppnade sin mun och berätta innan hon själv han berätta för mig, otroligt synd tycker jag faktiskt :/

Hade ju blivit extremt överlycklig över hennes lilla överraskning ju.... ååååh!!


__________________________________________


Idag hade jag en rätt bra, eller ja en helt okej dag faktiskt. Hade körning på förmiddagen och sen blev de jobb på eftermiddagen, pratat med polisen om lite saker på jobbet, så det var väl inte sådär jättekul direkt.. men behövdes göras.


Hade en hemsk dröm i natt, en av mina nära vänne flyttar om ca 1 månad :( kommer bli tomt utan denna person :( usch och drömmen gjorde de inte bättre... :(


Hoppas jag drömmer nått bättre i natt :)

nu ska jag krypa ner och försöka sova lite. Hoppas på en finare dröm i natt

Av Sandra - 8 mars 2011 21:33

Igår så pratade jag med min första pojkvän ever,Alex, vi hade video samtal och jag guida honom i min lägenhet :) hihihi lite givande samtal :P

Men skönt att kunna ha kontakt med han iallafall :)


_____________________________________________

Har sovit som en kratta två nätter i rad, usch inte kul alls när man vet att man måste prestera bra på jobbet mm

Men det är bara att bita i det sura äpplet och ge mig sjutton på att de ska gå bra.

Det gick helt okej, men kundeprestera bättre.

Hade kör övning i dag med :) Otroligt kul :)snart dax för en konsert :)


Nu blir det att sova,ska iväg och köra bil imorgon nämligen :)

Av Sandra - 7 mars 2011 16:24

Jag har

- en vilja

- en glöd

-  energin

bland annat


Viljan, att ta hand om mig själv igen. Att ge mig sjutton på att jag ska gå ner 7kg till sommaren, eller ja till början på maj.

För då blir jag nöjd med mig själv, nojd meddet jag kämpat med.

Hittills har jag gått ner 5 (nästan 6) kilo  faktiskt :) men nu jädrans ska jag slå på min energi och ge mig sjutton på att mer ska bort :)

har förlorat 10cm runt midjan och är otroligt glad för de :)

(allt detta från den 6december 2010 till den 26 februari 2011)


Så nu ska jag ta tag i mig själv igen, planera träningen och maten :)

Jag vill bli mig själv igen :)


Visst alltid varit mig själv men nu jädrans.

så nu ska de bli lite mer självförtroende :)


_____________________________________________________

JAG ÄR TAGGAD TILL 1000%



Av Sandra - 7 mars 2011 01:29

här är ett litet smakprov

Av Sandra - 6 mars 2011 21:51

trodde jag hade fått upp mitt ljudklipp.. men icke sa nicke..


hur ska jag ta mit till??

Av Sandra - 5 mars 2011 21:17

Lukas  döptes idag ^^, otroligt fin den lille killen :) mycket kärlek kommer ösa över honom :)

Häftigaste var att han hade en generationsklänning på sig från tror de var 1800-talet.


mys dag med andra ord ^,


____________________________________________________-

En sak jag inte förstår, det är varför jag ej hittar kärlek, eller jag hittar kärlek men det slår aldrig tillbaka.,

hurska man göra?

Ovido - Quiz & Flashcards