Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Sandra - 18 mars 2011 22:11


brist på annat


Tidsfördriv

Ta fram mobilen och gå till inkorgen. Tryck fram ett slumpat sms som besvarar följande påstående. Regler: sms från en person får inte förekomma mer än en gång.

Detta hör jag varje gång på fyllan: "sant,,, om du vill får du säga de, tackar, alltid puss"


Jag får alltid små anonyma lappar där det står saker som: " hej vad gör du? puss"


En helt vanlig måndag så får jag alltid detta i ett sms runt middagstid: "kanske den som lever får se"


Något jag blir jätteglad av att läsa:" Börjar bli intresserad"


När din mamma relaterar till mig säger hon saker som: "finns alltid här"



Nu samma sak fast med sända sms!



När jag har tråkigt får du ett sms som liknar detta: "tack"


Du önskar mest av allt att du en gång blir en av dem som får ett liknade sms av mig: " ja just de.. fuskbygge"


Jag sitter på en öde ö i Söderhavet och jag har bara batteri nog till att skicka ett sms, detta skriver jag: "får du se"

Följande har jag skickat till hela min telefonlista i sömnen: "jag ringer din när jag vaknat"


Efter att jag sänt ut det där meddelandet i sömnen bortförklarar jag mig på följande sätt: "oj, det var som sjutton"

_________________


Ovido - Quiz & Flashcards