Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Sandra - 21 mars 2011 20:37

Idag kom min lilla Gotlänning på fika :) eller ja blivande gotlänning.

Och självklart kom min lillegobit Måns med :) som man fick busa lite med.

Så himlans underbart att träffa min vän, alltid mycket att prata om och uppdatera varandra om saker och ting :)

Tack så otroligt mycket för att du finns i mitt liv gumman <3


Hade även mina två älsklingar hemma idag :) Andreas var sjuk eller ja är sjuk btw, han låt och svettades som en tok i natt, vaknade nästa n i en vattenpöl, Gosen.

Men endå är han lika underbar att vakna brevid :)

Tazz sov här med, den bortskämda hunden nr 1 :P Men så han beskyddar Andreas, ser så otroligt gulligt ut. Mina söta pojkar <3


Nej nu ska jag gå och pussa på min pojkvän som ligger i andra soffan :P


Kan de vara kärlek om man saknar personen som är i samma rum som en men sitter i en heeeelt annan soffa?


Ovido - Quiz & Flashcards