Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Min lille vän....

Av Sandra - 2 mars 2011 21:32

Mamma kom ner runt 21och skulle lämna Tazzi hos mig,

vi kramades lite han såg lite hängig ut men gick direkt till bollen och putta på de.

Två minuter senare så hör jag lite kluckningar, kollar på Tazzi som kollar på mig sen vänder han bort huvudet och spyr.

Min lille älskade vovve, han kväker och spyr ännu mer.

Så nu ligger han här, varm och ut sliten på mitt knä, och ser verkligen ut som om ja jag vet inte, han ser så liten och hjälplös ut. tittar på mig som att han säger att han är sjuk eller nått.

Han har varit varm om öronen några dagar i rad,varit lite kräsen med maten och sovit otroligt länge och mycket, men när vi är ute så är han pigg.

Undra vad det kan vara.

Mitt lilla hjärtegull <3

 

 
 
Jenny - AnAngelGirl

Jenny - AnAngelGirl

2 mars 2011 23:09

Min hund Lex, han kan också vara varm om öronen och nosen i några dagar, då och då. Fast han spyr även fast han inte är varm, bara för att han skiter så otroligt dåligt.. (även därför min vovve också kan vara lite kräsen med maten)
Tarzan kanske har ätit nå olämpligt? Jag såg på tv här om dagen om en hund som hade ätit upp 2 batterier.. Den hunden hade spytt och sett hängig ut.. Jag vill inte oroa ihjäl dig eller så.. Han kanske bara har varit dålig på att skita, precis som Lex. =) Det kommer ordna sig. Saknar dig gumman. <3

http://anangelgirl.blogg.se

Sandra

2 mars 2011 23:21

Nej då hans tarm funkar jättebra faktiskt. han har gjort sina behov 3ggr idag och de var helt normala, så jag vet inte riktigt vad de kan vara.... saknar dig med

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 8 juni 2011 14:11

Det inlägg som jag la upp tidigare, de skrev jag för ca 3 år sen om inte mer. Hittade de på en gammal blogg jag har/hade.   Men välvalda ord redan då, som i den sits man sitter i nu.   Jag har massa tankar och funderingar, får onda även goda ...

Av Sandra - 8 juni 2011 10:14

 "så bor man ihop borde man ju se det som ett förhållande man velat satsa på? Inget förhållande är mindre värdt än något annat, men bor man ihop har känns de så himla seriöst att man inte borde slänga bort det med att gå bakom ryggen på sin sambo? Ja...

Av Sandra - 6 juni 2011 22:04

Maknad, jobb, flytt mm mm   ja helgen har varit fullspäckad totalt faktiskt.  fredag firade vi Emelie, andreas syster som fyllde 21 :) on fick massa kosaker av oss :) sov kvar där sen tog vi bilen lördag morgon för att åka hit och gå på marknad...

Av Sandra - 1 juni 2011 13:01

jag kan inte fatta. 12 april klarade jag körprovet till bil...... och nu har de snart gått 2 hela månader och teorin gnager i mig :'( Blir så arg på mig själv, blir arg på hela skiten, blir ledsen på mig själv och ja just nu hatar jag allt som ko...

Av Sandra - 30 maj 2011 16:11

  Min älskade Tazzi-Bazzi Boy   Min älskade pojke du är mitt allt på jorden ...

Ovido - Quiz & Flashcards