Alla inlägg den 30 december 2010

Av Sandra - 30 december 2010 21:01

Sjukt egentligen tänk.. ännu ett år har snart gått. och vad har man presterat detta år då?

Ja du jag sa i början på förra året att de skulle bli mitt år, men ack så fel de har blivit.

Men de jag uppstått detta är att jag faktiskt kom runt på tjejvasan och att jag verkligen åkte de, var med på tv med :P

Men men ja det är väl de.

I år som kommer så vill jag klara en klassiker, men får se, jag vill och viljan finns, men de är de som är lite skrämmnade, simmning, cyckling, vasan, löpning

jag klarar vasan (skidor) men ack så dålig jag är på att ge mig ut och springa, och cykling, de enda jag gör där är ju spinning, så ja jag vet inte.

Får se.

Men för ar mitt mål att gå ner 3 kilo till Februari.

Ja det är mitt första nyårslöfte... hihihi får se hur de går ;)


Har ni kommit på nått nyårslöfte? vad isåfall?

Ovido - Quiz & Flashcards