Alla inlägg den 16 december 2010

Av Sandra - 16 december 2010 20:41

Idag fyller Tarzan heeeela 5 år (ca 33 hund år)

Han är stooora kille nu ju :) mysigt. Så i morgon blir det att göra tårta till honom eftersom att jag har haft fullt upp idag.

Ska bli mysigt tycker jag <3

nej nu ska jag fixa en grej till sen ska jag faktiskt sova, är grymt trött och har ont i huvudet.

 

Varför lever hundar bara i ca 14år för??

det är ju inte rättvist :( (visst det är närmare 90 år typ men iallafall)

Av Sandra - 16 december 2010 09:36

Idag så håller jag på att knepa på lite rim som är kvar till julklapparna :)


ett av paketen: Svägerskan

detta måste du klara

om du vill ut och fara.


                                                Paket: Bror

                                                  
Detta är nått du vill ha, så du i sporten blir bra.

Paket:Min Ängel

Detta är inte nått av guld

men lika värdefullt <3

                                                Paket: Mamma

                                                  denna måste du ha om du bingo vill klara av :)

Paket Pappa

Detta är nått du får varje jul

men kanske inte lika kul.

ta med måtta, annars får du sitta på din potta.

_________________________________________________________________


Detta var några jag hade kvar bara :) kan ju inte skriva ut alla, då blir de för mycket :P

plus att jag kan ju inte lägga ut någon bild heller, eftersom dom kan läsa bloggen :P


Nej ni, nu ska jag fixa lite till här hemma, sen blir det att dra till gymmet :) första passen på 1 eller om de var 2 veckor sen. Nu jävlar kööööööör viiiii :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards