Alla inlägg den 15 december 2010

Av Sandra - 15 december 2010 22:34



1. Vad heter du?: Sassa
2. Ett ord på fyra bokstäver: Stol
3. Flicknamn: Sara
4. Pojknamn: Simon
5. Yrke: Sömmerska
6. Färg: Solgul
7. Klädesplagg: Scarf (?)
8. Mat: Smulpaj
9. Sak i badrummet: Smink borttagning
10. Plats/stad: Storlien
11. En orsak att vara sen: Sömntuta
12. Något man skriker: Sluta!!!
13. Film: Som man bäddar...
14. Något man dricker: Skumpa
15. Band: Scorpions
16. Djur: Sengångare
17. Gatunamn: solåkravägen
18. Bil: Smart
19. Sång: Som sommaren
20. Aktivitet med mer än en deltagare: spökboll

Av Sandra - 15 december 2010 21:23

Jag har haft en toppen dag, för allt har gått bra för mig idag :)

Hade körlektion på morgon och den gick KANON bra :)

och på jobbet gick de bra :)


...........................

Dagens ord |Stötta

_____________________


Sätter du gör det på

orden du väljer

beteendet du har.

Det gör att jag känner att du finns för mig.

Du stöttar mig så som jag vill stötta dig

Ovido - Quiz & Flashcards