Alla inlägg den 12 december 2010

Av Sandra - 12 december 2010 22:32

Ja som ni kanske märktei mitt förr förra inlägg så var ju min start på helgen inte så otroligt rolig direkt.

Men idag var jag och jobbade, visst magen är väl som den är, fortfarande lite intakt, men det löser sig väl hoppas jag.

Hade tänkt att göra julgodis idag, men hade inga ingredienser, så det får bli i morgon istället.

Tänkte ge mig på knäck och choklad, men får se, får se hur de går.

men detta vore ju roligt och testa faktiskt, eller vad säger ni??


Vad har ni själva för bra julgodis recept?? Nått tips :)

Av Sandra - 12 december 2010 09:17

Om jag vore rik....

MEN HALLÅ JAG ÄR JU RIK!!


Rik på det nödvändigaste man behöver i livet, kärlek, vänner, familj!!

Rik på kärlek till min familj, från min familj, mina vänner!!

men visst vill man vara lite ekonomiskt oberoende(vem vill inte de) så jag lägger in detta.

Ovido - Quiz & Flashcards