Alla inlägg den 29 december 2010

Av Sandra - 29 december 2010 11:15

Nu är julen förbi och min semester har påbörjats :)

eller ja i måndags gick jag på välbehövlig semester.

Min jul har varit väldigt bra i år faktiskt :) bättre än förväntat.

Julafton spenderades först på jobbet 8.30-15.30 sen var de fort iväg till mina föräldrar för intag av mat och julklappar.

Året julklappar till mig vart

- Sodastream av min bror

- smaker till sodastreamen av min svägerska

- presentkort

- termosar en stor och en liten

- elvisp :)

- bodylotion

- badkulor

- Taco skålar

- diskställ

- nya björn borg trosor :)

- sockerkaksform

- vispskålar limegröna :)

bland annat :)


Och en resa till våran stuga :)

Så nu sitter jag här i stugan, -26 står termometern på, får se om de blir skidor idag :)


hur var eran jul?

kram

Ovido - Quiz & Flashcards