Alla inlägg den 27 november 2010

Av Sandra - 27 november 2010 08:56

Dagens ord blir gårdagens händelse!!



Fredag, ååh äntligen ledig från jobbet.

Tarzan och jag tog sovmorgon och hade de mysigt i soffan, sen börberedde vi oss för promenad i det fina vädret, men snön som yrde och det var sådär behagligt i luften.

När vi väl kom ut så träffa vi på en granne

"-har du kolla på vinden" frågafde han mig

"-nej det har jag inte, sist jag var där var i lördags" svarade jag

"- tycker du ska kolla, för de har varit inbrott igen där, de med ojämna nummer är drabbade verkar de som"

-"okej" sa jag, jag kommer de när jag varit på promenad.

Efter promenaden så gick jag in och lämnade Tarzan, gick  och handla lite sen gick jag upp på vinden.

MEN VISST!

Jag var drabbad :(

Alla mina friluftsprylar är snodda (är btw utbildad naturguide så har lite prylar och dom är ju inte billiga direkt) plus en liten väska som är personligt betydelsefull.

Jag blev så arg så jag började gråta, jag blev sårad så arg!!

jag hade ju hoppats på en bra fredag

Ovido - Quiz & Flashcards