Alla inlägg den 10 november 2010

Av Sandra - 10 november 2010 13:09

Vaknade ju hur tidigt som helst kändes de som :)

Och jag har hunnit med mycket


som....

-Skickat in två anmälningar till hyresvärden (en felanmälan och en intresseanmälan)

- Hunnit gått 1 timmes långpromenad med Tarzan :) och N med barnvagnen :)

-Ätit lunch med N


Och nu sitter vi här och dricker kaffe och försöker få N att sova lite.


Bilder kommer senare :)


puss å kram!!

Av Sandra - 10 november 2010 09:15

24 år är ingen ålder

Inget att skryta med

eller att ta lärdom av

men heller inget att gömma undan

24 år

det är så många år jag levt

de år jag har format mitt liv på

för och motgångar har jag varit med om

lycka och glädje

sorg och misslyckande

tankeställare och problemlösning


Allt som händer i ens liv

gör att man blir en lärdom rikare.

Så egentligen så kan man inte säga att man inte lär sig nått, för det gör man egentligen varje dag.

Så tänk efter,

ditt liv är ett lärorikt liv, annars skulle vi aldrig lära av våra misstag!!



Ovido - Quiz & Flashcards