Alla inlägg den 14 november 2010

Av Sandra - 14 november 2010 20:05

Är grymt trött, men måste endå plugga lite, iallafall 1 timme teori... annars går jag under :(


_____________________

Min dag har inte varit på topp direkt, vaknade i morse, propp gick i köket och min far var snäll och kom och bytte den sen efter någon timme började de ryka bakom spisen så det blev ett samtal till 112 som kom, (bor granne med brandstationen)

Men shit vad fort de går när de väl får larm, så det var lite roligt att ta tid på dom.

Pappa kom ner han med, så jag slapp stå där själv.

Men men de var ingen större fara, de drog fram spisen och blåste ut all skadlig luft (enligt mig) och så var de klart, så nu ikväll sover jag hos mina föräldrar, eftersom att jag skulle egentligen ha tagit hem Tarzan men vi får sova här iallafall så det är ju snällt :)


Nej nu ska jag plugga lite, sen sova!!!

Natti natt!!

Av Sandra - 14 november 2010 13:25

 

Bilder säger mer en tusen ord.

________________________________________________


Måste säga det att Håkan är en underskattad artist.

Vissa tycker han är skit, kan inte sjunga mm

MEN VISST!!!

Ni får tycka vad ni vill, men han är otroligt duktig och klockren live.

Han spelade på hovet igår och jag var där med Melman (läas Mela).

Huuuuur mycket Drag som helst. =) han fick med publiken, alla var med och sjöng :) totalt lyckat!!

Alltså han är så värd att gå och se, totalt värd det.

Mina kort blev inte så otroligt bra, men här kommer ett på mig och melman <3 lite suddig men de bjuder vi på :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards