Alla inlägg den 3 november 2010

Av Sandra - 3 november 2010 22:50

 

MITT HJÄRTA KLAPPAR FÖR DIG <3



ja visst det känns konstigt attveta att han är sjuk, eller ja sjuk å sjuk att han har problem med sinn rygg.

Jag är otroligt glad att de upptäcktes och är otroligt glad att han kan vara hemma med min mor om dagarna så det är uppsikt över honom nu dessa närmsta dagar då han börjat på sin medicinering.

På fredag får jag hem honom igen <3 för i morgon så är de tredje dagen han äter sin medicin och då kan även biverkningarna (illamående,kräkningar och diarré) komma, så är så glad att min mor kan vaka honom. Sååååå tacksam!!!

Men appropå de så ska jag träffa han en sväng i morgon för lite kvällsmys och go :)
Tarzan Dassov, du är mitt allt!!!


*______________________________

Trodde verkligen inte att det skulle kännas såhär, men det gör de, tomt och ensamt utan dig här hemma, värre än någonsin.

____________________________________


min dag har varit bra annars, käkade lunch med min bror och det var otroligt trevligt och mysigt :) Tack bror för de, och tack för stödet, det betyder massor.

Nej nu ska jag försöka sova lite träning i morgon bitti :)

natti

Av Sandra - 3 november 2010 08:36

Ja snart så ska jag ta tåget iväg på dagens äventyr :) ska bli otroligt kul faktiskt :) Är lite spänd , bilder kommer snare :)

Ovido - Quiz & Flashcards