Alla inlägg den 2 november 2010

Av Sandra - 2 november 2010 15:00

Igår var man ledig från jobbet, skönt att få vara de ibland.

Min ängel Maria kom och drack kaffe och åt lunch med mig, jättemysigt faktiskt :)
Sen på kvällen åkte jag mor, och far min till veterinären med Tarzan.

Han skulle ju få sin 5års spruta, och att han skulle gå kolla sin höft.

Hon klämde och kände på honom, men innan hon gjorde de så sa hon att han inte behövde ta sin spruta nu i år, och att han kan vänta med de tills nästa år, så det slapp vi :)


Men nu till höften, han hade ont redan för två år sen, men då var de inte sådär jättefarligt ont,och inte så synlig skada.

Men igår fick han lov att röntgas, och det blev 3 på höften och 2 på ryggen.

Så det visade att den lilla skada han hade då har blivit värre, så han har fått ut recept på smärtstillande, så hankan hoppa runt igen..... de värsta är att han måste ha det heeeeeela sitt liv :'( och det känns i mig kan jag säga, känns så otroligt jobbigt att veta.

Men han ska få starka nu i tre veckor, sen ska de bli mindre dos, så får vi se hur de går.

men jag håller  tummarna plus att jag vet ju själv att om han inte blir bättre så får det bli för hans eget bästa.

Men tanken att förlora min vän är hård, något man aldrig vill, usch.


nej nu ska jag mysa med honom och klappa om honom en stund innan han ska med Husse hem.

Ovido - Quiz & Flashcards