Direktlänk till inlägg 6 september 2010

BIGGEST LOOSER

Av Sandra - 6 september 2010 20:40

Kollar nu på Biggest Looser Sverige.

Det är sjukt hur mycket de går ner, men det är ju mest muskler som blir starkare tror jag.. eller ja det blirså.!!


Igår  kollade jag på sammandragningen av Tjejmilen :)
Hade själv tänkt springa den men det blev aldrig av, men var pepp till de men sen blev de för mycket sjukhusbesök så jag puttade de åt sidan.
Men iallafall, igår när jag låg och tittade på de så blev jag riktigt peppad för att göra en klassiker nästa år, för om man tränar en grej av allt man ska göra en dag i veckan så blir det nog bra :)
Har pepp från min vän med simningen för hon är simtränare, sen pepp på gymmet för skidorna + cyklingen (spinning än så länge) sen får man väl springa på löpband tillsvidare, lite ute spring men träna upp på löpband måste jag nog, för det där med att springa är jag så hiiiiiimla dålig på. Gillar de inte alls att bara ut och springa, för jag vill ha nått mäl med löppning, allså det får man väl öm man börjar med de, men typ förr spelade jag otroligt mycket fotboll, då sprang man för att göra mål å vara snabbast på plan, men annars var jag aldrig ute och sprang.. såå boooring, men men men får väl skaffa mig ett par nya löpskor, ipod och lite sånt.. hahaha


Låter väl bra? huh? ;)

 
 
Ingen bild

någon

7 september 2010 08:11

Muskler väger mer än fett...

Sandra

7 september 2010 20:54

Ja men det vet jag ju :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 8 juni 2011 14:11

Det inlägg som jag la upp tidigare, de skrev jag för ca 3 år sen om inte mer. Hittade de på en gammal blogg jag har/hade.   Men välvalda ord redan då, som i den sits man sitter i nu.   Jag har massa tankar och funderingar, får onda även goda ...

Av Sandra - 8 juni 2011 10:14

 "så bor man ihop borde man ju se det som ett förhållande man velat satsa på? Inget förhållande är mindre värdt än något annat, men bor man ihop har känns de så himla seriöst att man inte borde slänga bort det med att gå bakom ryggen på sin sambo? Ja...

Av Sandra - 6 juni 2011 22:04

Maknad, jobb, flytt mm mm   ja helgen har varit fullspäckad totalt faktiskt.  fredag firade vi Emelie, andreas syster som fyllde 21 :) on fick massa kosaker av oss :) sov kvar där sen tog vi bilen lördag morgon för att åka hit och gå på marknad...

Av Sandra - 1 juni 2011 13:01

jag kan inte fatta. 12 april klarade jag körprovet till bil...... och nu har de snart gått 2 hela månader och teorin gnager i mig :'( Blir så arg på mig själv, blir arg på hela skiten, blir ledsen på mig själv och ja just nu hatar jag allt som ko...

Av Sandra - 30 maj 2011 16:11

  Min älskade Tazzi-Bazzi Boy   Min älskade pojke du är mitt allt på jorden ...

Ovido - Quiz & Flashcards