Alla inlägg den 5 september 2010

Av Sandra - 5 september 2010 20:20

Var rätt bra......egentligen

I fredags åkte jag in med Maria och Andreas till S-tälje och skulle shoppa till A. Men träffade på Cliff så det var en kanon början på denna helg :)
Så lördag bestod av jobb, men inte hängde jag läpp för de inte..... inte jag iallafall..

Men men det är en "intern" grej om man säger så, lite mindre rolig.

men men alla har inte sina bra dagar.


och idag jobbade jag... och det gick så otroligt bra :)


_________________________------

har kollat lite på Time out , myst med tarzan och nu ska vi kolla runt lite. Vill förlänga mitt hår... vill prova sådant där clips eller nån slags förlägning av håret, vad kan man använda?? någon som har tips?

__________________________

Ovido - Quiz & Flashcards