Alla inlägg den 17 september 2010

Av Sandra - 17 september 2010 12:39

Tänk alla löv som faller, vad vackra dom börjar bli när de skiftar färg på vägen ner mot marken, intesant?

Jag gillar dom som är mest röda, sådandär som är på G att skifta iallafall färger, alltså att de är röda på toppen, som på ett fint lön(N) löv.

Märks verkligen att hösten är påväg hit, nätterna blir kallare, kvällarna mörkare och mornarna.

Snart är det höstlov för alla skolbarn.

Åhh minns ni skolan? när ni gick högstadiet? då man skulle bestämma endel av sin framtid, eller ja sitt framtida yrke.

Jag minns det som igår...

Jagkom inte in på mina två första val, jag kom in på resevplats på mitt tredje val, kändes underbart :)

15 år och skulle flytta ca 40 mil hemifrån :) kanon tyckte jag.

Det var värt de, en stor upplevelse om sig själv och även utbildningen... jag ångrar inte en sekund att jag tackade ja till platsen :)


Vart gick ni på gymnasiet? blev det som ni ville/trodde?

Ovido - Quiz & Flashcards