Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Sandra - 6 juni 2011 22:04

Maknad, jobb, flytt mm mm


ja helgen har varit fullspäckad totalt faktiskt. 

fredag firade vi Emelie, andreas syster som fyllde 21 :) on fick massa kosaker av oss :) sov kvar där sen tog vi bilen lördag morgon för att åka hit och gå på marknad :)

köpte oss två ringar :) suuuuperfina

Kvällen spenderade vi hos Mia <3 fick middag och jordgubbar och glass massa mys :)

söndag packade vi släpet fullt med A:s grejjer... tanken var att vi skulle ta med hans soffa och ställa på vinden hos mig men den fastnade visst framflr min tv ;) en 7sits soffa i min etta hihihihi


Sen vart de mys här hemma med "flyttpizza" och tog de lugnt. 


Idag blev de plugg, mys i solen,bakat muffins och årets första dopp, löprunda och lax till middag :)

nu har vi tvättat och gjort oss ordning för natten :)

i morgon blir de jobb och sen träning :) ch massa plugg:)

Tidigare månad - Senare månad

Värdet :)

Presentation


Mitt liv, min väg!!
Som sagt denna blogg kommer jag skriva av mig massor av mina tankar och min vardag. Allt kan hamn här, så var beredd :)

Dagligen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards