Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Sandra - 1 juni 2011 13:01

jag kan inte fatta.

12 april klarade jag körprovet till bil...... och nu har de snart gått 2 hela månader och teorin gnager i mig :'(

Blir så arg på mig själv, blir arg på hela skiten, blir ledsen på mig själv och ja just nu hatar jag allt som kommer i min väg.


Jag har svårigheter med teori, har ansökt om muntligt men de gick inte igenom, så jag vet inte vart jag ska ta mig till eller vad jag ska ta mig till. Blir förbannad, hur mycket jag än pluggar så fastnar de inte. 

Jag är ju en mer en praktiskt lagd person, och därför har jag svårt med de teoretiska. 

Och inte faan får man hjälp heller, visst jag borde väl ta tag i det lite mer, men va faan!!! jag kan köra bil!!!!!!!

hur faan ska jag beete mig nu då?


fick tid den 9 juni i VÄSTERÅS!!! blir så arg!!! klarar jag de inte nu så skiter jag i allt!!! faktiskt!!!!


sårad till tusen

Tidigare månad - Senare månad

Värdet :)

Presentation


Mitt liv, min väg!!
Som sagt denna blogg kommer jag skriva av mig massor av mina tankar och min vardag. Allt kan hamn här, så var beredd :)

Dagligen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards