Alla inlägg under april 2011

Av Sandra - 4 april 2011 20:21

Ja det är precis vad dom gör.

Jag funderar på varför jag har varit överkänslig för saker den senaste veckan. Vet inte hur många gånger Andreas har fått lov att torka mina tårar, fått hålla om mig tills jag kunnat sagt vad som försigår.

Jag har känt konstig av att äta mat och vissa saker tål inte min näsa, har ont på vänster sida av magen, ont i rygg/svanken, humör svängningar, yrsel + huvudvärk.

ypu name it ive got it känns de som.


Men men, sånt händer väl, men alltid är de nått fel på mig..... om inte magen så är de saker man grubblar på mm.


Usch nej... glada tankar.


_______________________________________

Andreas , tack för att du älskar mig och tar mig upp på fötter igen. Det är det jag älskar dig för. Du och jag mot världen  Älskling.


Vicki: Tack för... ja att du finns <3 älskar dig massor

Av Sandra - 4 april 2011 15:07

Lyssnar jag alltid på denna....

Älsklingens om min låt <3

Av Sandra - 2 april 2011 16:01

Jag skattar mig lycklig just nu.

Jag har världens finaste och goaste pojke i mitt liv.

Andreas.

Heeelt fantastisk person som fyller mig med lycka, kärlek

som finns för mig och ställer upp för mig. Ger mig styrkan att tro på mig själv.

Finns inte ord för hur mycket jag känner för dig.

Allt har gått snabbt, men allt känns så himlans rätt <3

Du gör att jag känner mig levande igen.

Jag är så otroligt kär i dig så det finns inte ord.

Tack min Älskling för att du är du, och för att jag får vara en del av dig <3

ÄLSKAR DIG ska du vets <3

Ovido - Quiz & Flashcards