Alla inlägg den 30 april 2011

Av Sandra - 30 april 2011 19:37

Ord räcker verkligen inte till längre,

känslor finns knapp

och

mitt huvud sprängs!!!

Orkar inte mer nu, orkar verkligen inte mer.

Visst allt är nytt och så men du säger åt mig och tänka till när du själv inte kan hålla dig till de du själv säger.


Jag är ingen man kan ha ibland eller nått man bara lägger åt sidan. 
Du vet dina brister och fel, men varför gör du inget åt de?

Varför vill du att jag ska hålla mig och varför kan inte du göra samma sak för då??

Är jag bara en reserv i allt??

Jag känner just nu att jag inte vill ha nått med dig att göra..... du äcklar mig rätt rejält!!!!

__________________________________________________


Jag och Andreas har varit på ikea nu på kvällen, lite mysigt faktiskt :)

Gillar den karln já ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards