Alla inlägg den 25 april 2011

Av Sandra - 25 april 2011 20:50

Skärtorsdagen packade jag och mannen min in alla saker i    och drog upp till stugan och till mina föräldrar.

ca 8 timmar i bilen med stopp och massa bilar, ellr ja endel var de faktiskt.

Väl framme så stod mor och far med öppna armar och lite rökt fläskfilé och potatissallad och en kall cola :) mums!!

Vi packade in allt bäddade sängen och gick och lade oss. Kan säga att min älskling somnade som ett ovaggat barn :)


Långfredagen, Båda vaknade grymt tidigt, runt 05, vi prata lite låg och disskuterade hur dagen skulle se ut, somnade om och gick upp vid 7 tror jag de var, 7,45 drog vi ut och sprang ca 7km. Sen hem duscha och hade en mysig förmiddag.

Sen tog vi en liten road trip till Ramis och upp till flatruet, sen vart de en troligt mysig kväll med grillat och massa mys :)

satt ute på altan till typ sju åtta på kvällen.


Påskafton,Vaknade tidigt men vid ca 7 snåret, sprang ut och kollad om påskharen hade kommit, men den hade bara till en början kommit till mannen min. Så snabbt fram med kartan och han fick ut och leta ;) han fick massa godis och ett armband :) haren var snäll i år.

Men ack, Älsklingen hämtade sitt ägg han hae till mig och det var inget litet ägg heller, i det så låg de et presentkort på bio och en rebus, en pim pim påste + en lapp.... hmm... EN KRYSSNING xD

Ååååh vad jag älskar min man   


Ovido - Quiz & Flashcards