Alla inlägg under februari 2011

Av Sandra - 20 februari 2011 01:00

Trosor

 

Av Sandra - 19 februari 2011 17:55

Jag skulle ha tagit den

få känna den mot mina läppar

min kropp

mitt hjärta

Men jag hann inte greppa de

Jag hann inte inse vad som höll på att hända

Så jag står stilla

rubbar inte nått

Står med fuktiga läppar

frusen kropp

krossat hjärta

Av Sandra - 19 februari 2011 00:45

Skylt


 


Av Sandra - 18 februari 2011 00:30

Vet nte om denna gills men Ram blev de


 

Av Sandra - 17 februari 2011 19:57

Och hur mår jag undrar ni kanske?

Jo tack jag mår otroligt bra om jag får säga det själv :)

Träningen har rullat på, har varit på gymmet två gånger denna vecka och är riktigt stolt, har ju tagit långpromenader med hunden med, de räknas faktiskt också :)


Och matvanorna har kommit tillbaka. Underbart!!!

Så ikväll blev de kycklingsallad och en kaffe till efterrätt :P MUMS!!

Fick kvällsbesök av V & M och bus G underbart ju :)


Men usch nu blev jag godis sugen, tror jag ska poppa lite popcorn, vad sägs om de? :P

Nej nu ska jag lägga in alla bilder som jag kommit efter med i fotoutmaningen.

håll ut :)


Bjuder på en bild på mig själv

 

Av Sandra - 15 februari 2011 09:30

frukostpålägget Ost

 

Ovido - Quiz & Flashcards